banner banner banner
Today's Best Music
12:00am - 8:00pm
Today's Best Music

On Air

The Irish Dave Show

The Irish Dave Show is Michiana's biggest morning show - weekdays from 5a to 9a






Name: Irish Dave

Birthday: August 20th

Hometown: Dublin, Ireland

Short Life Story: I am from Dublin, Ireland and was there until the age of 30 - then I lived in Thailand, Asia for one year and moved to America at the end of 2014. As well as radio, I have also hosted TV Shows, written and starred in my own comedy show called Paddyland (YouTube it) and am a DJ/Producer.

First Exciting Radio Gig: East Coast FM in Ireland. It is a great station just south of Dublin and it's where it all began for me aged 15.

Hobbies: I love to play golf, darts, soccer but most of all rugby is my passion. I also write a lot of music, poetry and comedy.

Guilty Pleasure Music: I love so much music that really it's hard to say one guilty pleasure, I am a huge fan of songs with meaningful lyrics so basically anything that doesn't rhyme love with above haha.

Secret Passion: Airplanes. Airplanes. Airplanes.............. I just love them.

Secret Fantasy: hmmmm, how to answer this section. I guess in a weird way I kinda wanna be on a plane and for someone to shout "hey does anyone know how to land this".... but then again, I definitely never wanna be in that position.

Name The One Gadget You Can't Live Without: Well right now it's my phone because I can talk to my family back home in Ireland but if they lived closer I would gladly throw my phone into the St Joseph River.

Favorite Sports Teams: Irish Rugby Team.... hands down. I also love the Fighting Irish and am a big fan of the Dublin GAA team (google it :)

Favorite Food: Alfredo Pasta with garlic bread. I could seriously eat it every day although I also love Thai Food. It's one of the things I miss about living there.

Favorite City In The Word: New York - When I first visited it, I knew America was my dream.

Favorite TV Show: The Big Bang Theory

Best Movie You Ever Rented: Way too many to choose one. I love movies of all kind, mostly action genre.

Read Any Good Books Lately: Hmmm not really, I wish I took more time to read books but I find it hard to chill long enough.

Best Concert You've Ever Seen: Please don't judge me but Garth Brooks in Denver March 2015

Pets: I love animals, in fact the more I meet humans, the more I love dogs haha.

Favorite Word Or Phrase: Some people create their own storm and then cry when it rains.

Favorite Drink: Captain and Coke or just a cold beer on a hot evening.

Favorite Ice Cream: Probably mint with chocolate chip.

Which Store Would You Choose To Max Out Your Credit Card In? A Travel Agents.

Biggest Pet Peeve: People who take forever to reply to texts haha.

What Would You Do If You Were Mayor Of South Bend For A Day: Fix the road on Cleveland from 933 north :) otherwise, I love South Bend.


On-Air Schedule
Monday 05:00am - 09:00am The Irish Dave Show
Tuesday 05:00am - 09:00am The Irish Dave Show
Wednesday 05:00am - 09:00am The Irish Dave Show
Thursday 05:00am - 09:00am The Irish Dave Show
Friday 05:00am - 09:00am The Irish Dave Show